31 Temmuz 2014 Perşembe

İpek Yaylacıoğlu Doğum Günü Teşekkür Mesaj'ı


İpek yaylacıoğlu Resmi Facebook

 Bugün düşündüm biraz, çevremdeki insanlar hakkında. Binlerce farklı insan görüyorum her gün, hepsi farklı hayatlar yaşıyor. Bize bir kısmını yansıtıyor, gerisi içlerinde saklı. Konuştukça çözüyorsun yavaştan izin verdikleri kadarını. Düşündüm. Düşündüm ve bir kez daha fark ettim ki çok güzel insanlar var hayatımda. Arkadaşlarım var iyi adamlar, iyi kadınlar... Tanımaya çalışıyorum bazen insanları. Biliyorum ki herkes birbirine bir şeyler katar. Bir çoğu çok güzel şeyler kattı bana, çok değerli anlarım, anılarım oldu bazılarıyla. Kimisi dönüm noktası gibiydi bazen.
     Hayatta kazandığım çoğu beceriyi babam kazandırdı bana. Düşünmeyi, sormayı, konuşmayı, okumayı, yazmayı. Her güzel şeyin temelini ilk o attı. Ne zaman düşsem elimden o tuttu. Sonra biriyle tanıştım. Gitar öğrenmeye gitmiştim. Böyle hayatı hafife alan, verdiği sözü tutmayan, kavgacı, dalgacı bi' adamdı gitar hocam.  Hani böyle muhabbet etmesen muhtemelen "Ciddiyet bu adamın yanından bile geçmez." dersin, öyle. Çalışacaksın, öğreneceksin dedi çalıştım. O zamanlar biraz çalabiliyordum tabii, sonra unuttum. Müzik dedim, onca şarkı sundu önüme. Hiç bilmediğim ve şimdi hayatımın parçası olacak şarkılarla tanıştırdı. Bir muhabbete başlardık böyle, felsefenin derininden edebiyatın dibine kadar... Saatlerce muhabbet edebiliyorduk yani. Yeni düşünceler kazandım. Olaylara bir de diğer taraftan bakmayı öğrendim. Biraz daha büyüdüm. Yeni filmler, yeni kitaplar tanıdım; ve istinasız hepsini sevdim. "Yaaa hayatı eğlence, makara işte." dediğim bir insanın aslında kim olduğunu zaman geçtikçe öğrendim, öğreniyorum. Amaçlı, planlı, zihni dolu dolu yeni biriyle tanıştım. İşte sonra dedim iyi ki tanımışım.
     Peki bunları niye yazdım? içimden geldi. Hayatıma onca şey katan adama böyle kısacık bir teşekkür borcum da olsun. Peki niye bugün yazdım? Çünkü bugün kendilerinin doğum günü. Bu sefer de değişiklik olsun buradan kutlayalım. İyi ki doğmuşsun RıdvanT. (offf bak tam bir BehzatÇ. modeli oldu bu isim sana, iyi oldu.) İyi ki tanışmışız. Nice mutlu yıllara!


Resmi Facebook Sayfa İpek Yaylacioglu  


1 yorum:

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Önemli Yorumlar İçin Teşekkürler İpek Yaylacıoğlu