14 Ağustos 2014 Perşembe

İpek Yaylacıoğlu Kardeş Payı Maceram :) ♥

Kardeş Payı'na Nasıl Başladım ?


Ahmet Kural ve Murat Cemcir'in baş rol oynadı Kardeş Payından teklif aldıgım zaman çok heycanlanmıştım. Bildiğiniz gibi yeni evlendim.Ahmet Kural ve Murat Cemcir'in İşler güçler dizisinin birçok repliğini interntüzerinden tekrar tekrar izlediğim için Kardeş Payınında bu şekilde eğlenceli bir dizi olacağına inanmıştım bu sebeble dizide rol almayı kabul ettim.


Dizide Oynarken uzun setlerden sıkıldımmı ?


Hayır böyle problem olmadı settki arkadaşlar okadar cana yakın kişilerki onlarla rol almak ve rolleri tekrar ederken arka planda bizler daha çok eğlendik bazı günler set'e gelmek için sabırsızlandığımı bile hatırlıyorum.Ahmet kural ve Murat cemcir çok yetenekliler güldürme konusunda. Sette bikaç kişi tam adımla ipek yaylacıoğlu diye seslenende var Eczacı eda diyende var. Kardeş Payının gülü ditende.

Yolda Sizi Gördüklerinde ne diyorlar ?


Geçen yaşlı bir teyze gördü; "Aaaa Kızım sen eczacı eda değilmisin dedi." Evet teyzecim dedim. ☻ Teyze eczacılığı rol icabı yaptıgımı bilmiyordu yada espirisine bana "Eczacı kızım bi ara geliyimde şekerime bi çözüm bul" dedi. ☻

Genelde beni gördüklerinde İpek hanım,İpek yaylacıoğlu değilmisiniz ?, Kardeş Payı Eda değilmisin diyorlar.

Bana netür sorular soruyorlar ?


Beni görenler İpek yaylacıoğlu saç rengi ne ? İpek yaylacıoğlu saç rengi ne ? İpek yaylacıoğlu güzellik sırrı ne ? Kardeş Payı eda saç rengi ne ? bu başlıklarda sorular soruyorlar ☻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Önemli Yorumlar İçin Teşekkürler İpek Yaylacıoğlu