25 Ekim 2017 Çarşamba

Sarhoş Hikaye

13 yil sonra sarhostum kendimin diyebilecegi bi odada. Sorun odadaydi 13 senedir. Aslinda epey tecrubemde vardi baska yerlerde sarhos olmayla alakali. Sevgi acligimi baskalarinin sevgi verme istekleriyle gidermek ya da bu statuyu her turlu kar amacli kullanmak icin ama bu hak elimden alinmisti bir kere daha. Dolunayda vahsilesiyordum bu gune kadar, bi aparkat, bi krose ve bir aparkat daha.
Bu gece herkesten daha hircin olmaya soz verdim kendime. Baskalari ben yokmusum gibi davranabilir o bunlara dogustan taninan bir hak ama ben onlar kadar hakli degildim hic ve bir tane daha skor yaziyordum kendime. Herkes sifir ben milyondu bu sefer ve bir direk daha.
Olayi buraya iten sey yoktu. Olay her zaman tam olarak bu ana itiliyordu. Yer yer hadi diyor ve yer yer yavaslamalisin, urkuteceksin diyordum. Bir krose daha,
Ayakta durmaya calisiyor hala serefsiz. Bir seri tutturmaliyim.
Sevgi acligima da bir yumruk, ve lanet olsun beni sevlere pespese direkler, kocum havlu atayim derken gordum suratimi ve sikeyim boyle surati deyip bir direk daha.
Ilk roundun sonunda kazanan belliydi ama durmuyordum. Ben ben dedikce gucluydum. Benden pespese vuruslar. Ben olumsuzum. Ben ve yumruklarim var. Ben ve ben.
Dustu orospu cocugu yere.
Kendine agir baskasina hafif siklette dunya sampiyonuyum ben. Yumruklarimla yuzlesmek icin her gece ayna karsisinda kendi adini soylemen yeterli.
Kendime karsi guzel bir yalanciyim cogu zaman.
Bir aparkat bir direk ve bir aparkat daha knockout!
Imza Aykut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Önemli Yorumlar İçin Teşekkürler İpek Yaylacıoğlu