28 Şubat 2018 Çarşamba

Yeni saç modeli

Arkadaşlar iyi geceler! 🙂 uyanık olan yoksa da yarına kadar cevap veren olur herhalde 😀
Belki saçma bir konu bilmem, ama işin içinden çıkamadım ilk defa sizden yardım isteyim dedim 🙂
Saç modelimi değiştirmek istiyorum. Aranızda kuaför veya saç konusunda kendisine güvenen arkadaşlar var mı? Tabi genel olarak herkes fikrini söyleyebilir. Kararsız kaldım, çünkü zor bir saç türüm var şekle girmiyor... yüzüm de zor çünkü klasik kriterlere uymuyor... ayrıyeten ben saç yapmasından hiç anlamam, yıkayıp kuruttuktan sonra olması gereken şekle girmeli...
Ekte kendimin güncel halini yolluyorum, birde eskiden kısa saçlı halimi... Ayrıyeten düşündüğüm modeller... böylece kafanızda bir resim oluşur...
- Saçlarım pek aşırı boya sevmiyor, röfle tercihim
- Alnım geniş
- dudaklar ince, burun uzun ve geniş
- elmacık kemiklerim belirgin
- Kahkül bende hep darmaduman duruyor
- saçlarda doğal dalga var
- katkatsız saç bana yakışmıyor
- dümdüz saç bana yakışmıyor
- yüzümün şekli kalp formunda
- saç modeli yaşlı göstermemeli
Üşenmeyip okuduysanız ve hatta yardım etmek istiyorsanız çoooook 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Önemli Yorumlar İçin Teşekkürler İpek Yaylacıoğlu